1 Nisan 2012 Pazar

Kişiye Özel Kadın Hediyeleri

Erkekler için kişiye özel hediyeler yazısından sonra bu yazı sürpriz olmadı elbette.
Kişiye özel, ismine, resmine, kişiliğine,zevklerine özel, ilginç, farklı hediye...
Bunların hepsi birarada olana rastlarsam yıldızlı pekiyi vereceğimi unutturmayın lütfen.

Kadına hediyede ilk alan gelen takılar, değerli taşlar olmuyor mu?
Tek taş yüzük son yıllarda aklımıza kazınıyor, neresi kişiye özel demeyin, içine isminizi yazdırıverin :)

Gerçekten kişiye özel olsun isterseniz 26 Mart Pazartesi günkü yazıma bakın, bir kaç seçenek sundum, çok güzeller.





Bez bebekleri daha öncede duymuştum, fotoğrafınızı gönderiyorsunuz size çok benzediği iddia edilen bez bebekler yapılıyor, ilginç hediye kısmına girebilir ama ben kendimi, bana benzetilen bir bez bebekte görmek istermiyim bilemiyorum, kendimi çok beğendiğim yada hiç beğenmediğim için ne fark eder?
Kadınlara özel olduğunu niye düşündüm bilemiyorum, kızlar bebeklerle oynar erkekler arabalarla bilinçaltı ile sanırım. Bildiğim şeylerde var, her kadın çiçek almayı sever ama kişiye özelini bulmadım, ilgililere duyurulur.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder