23 Nisan 2012 Pazartesi

Özel Hediye Özel Kart Notları

Kişiye özel bir hediye seçmeniz yeterli mi?

Ne olursa olsun hediyeniz, size özel hediye notunuz mutlaka olmalı !

Özel hediye seçmek kadar, özel olan bir not yazmak da önemli !

Birbirinize seslendiğiniz hitaplarla başlarsa hediye notu şık olmaz mı ?

Ben tontişim diyorum bunun neresi şık derseniz, sıcaklığı ve özel olması şık derim.

Herkes şiir yazacak değil, herkes güzel cümleler kuramayabilir. Hediye sunumunuz için hediye notunuzun da özel olması güzel olur ama, alıntılarda olabilir :

            'Anacığım aşağıdaki şiir sen kokuyorsun, çok öpüyorum.
          
            Anneciğim seni ben çiçeklerden yemişden

            sarı saçlı bebekden, canımdan çok severim.
            Gitme hep yanımda kal, beni kollarına al,
            pembe gülden daha al yanağından öperim'                                                                   Pilli bebeğin kızın :)
gibi....

Tüm sevdiklerinizle hediyelerle kutlanan çok özel günler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder